keskiviikko 18. joulukuuta 2013

Yksivuotias tyttö ja sosiaalitaidoton äiti

Tiedoksi, emme ole enää vauvaperhe. 
Meillä on nyt TAAPERO.

Pienoinen taapero kävi tänään 1v-neuvolassa. Oma neuvolatätimme tekee lyhennettyä työaikaa, ja aina välillä meillä on toinen terveydenhoitaja. Kuten tänäänkin, enkä etukäteen tiennyt siitä. Asia harmitti  ihan älyttömästi, sillä olen saanut niin outoja neuvoja tältä paikkaajalta..

Niinpä täysin vastoin yleistä hymyilevää minääni töksäytin:
"AI, SINÄ. HARMI. TOSIAAN HARMI."
 ja astuin huoneeseen silmiin katsomatta.

KÄÄÄK, en ole tuollainen, miksi pilaan toisten päivän! Tämä hoitaja on vielä nuori ja hentoinen aloittelija. Kivaa loppu-uraa, olen oikea tsemppari. En saanut korjattua lausettani, sillä harmitti edelleen ja olin ennakkoluuloinen, mutta lopun ajan olin yli-ystävällinen, kuin korjatakseni töksäytystäni. Toivotin ihanaa joulua ja niin edelleen. Mutten saanut pahoiteltua alkua. Minä onneton ihminen. Kiva kohtaaminen olin varmasti.

Pienoinen on kuitenkin punnittu, mitattu ja piikitetty 3x. Taidot näytetty: "Hymyilevä tyttö. Kävelee ilman tukea, suojeluheijasteet sivuille näkyvissä. Kasvu tasaista. Iho atooppista. Hampaita tullut alas 2. Syö ja nukkuu hyvin. Terve tyttö, sanoja tapailee. 8795g, 74,5cm."

1-vuotispäivänä jumpassa. Hernepusseja koriin ja taputus itselle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!