perjantai 23. tammikuuta 2015

Haku-ammuntaa ja kysymys lukijoille

Kävin läpi blogin hakusanoja. Joulun aikaan oli vallalla illuusio, että olen tosi himokuntoilija (kyllä mä yritän), kun haetuin ja luetuin teksti oli toissa vuotinen "lankutushaaste". Haaste, jota en ole läpäissyt kahdellakaan yrittämällä.



Toiseksi suosituin kautta aikojen on ollut "voimalauseet". Että pitikin tänne kirjoittaa läpikäymästäni elämäntaitovalmennuksesta. Minä keskeneräinen ressukka, tuskailija, valittaja, tänään pessimisti - huomenna super-positiivinen ja toisinpäin. Mutta niin se teksti vain puksuttaa suosituissa teksteissä. Ehkä niille lauseille on ollut tarvetta jollain muullakin. Lisäksi olen kiinnittänyt huomiota, että nämä voimalause-tekstit nousevat hakuun syksyllä ja marraskuun pimeinä aikoina.



Muita iki-suosittuja hakuja ovat olleet tyttären asd:stä eli sydämen eteisväliseinäreiästä kertovat postaukset ja samaisen tyttären maito- ja kanamuna-allergiaan liittyvät kirjoitukset ja reseptit.



Kaikenlaista on haettu ja siten päädytty tähän blogiin. Tässä viime viikkojen Top 10: "ikkunasta ystävän mä nään", watson selänne", "sydämellä elsa", "uni autosta", "oksentaa rajusti", "töihin?", "vauvakuume äkkiä", "haluan remontin", "miesluola teko", "voimaannuttava lause avuksi".


Jotenkin epätoivoisia, eikö? Jos oikein mutustelee noita edellisiä. Mutta olen kiitollinen, ja ihan iloinen jos joku löytää vertaistukea täältä.



Siinä mennyttä haku-ammuntaa. Jargonia on luvassa jatkossakin, mutta nyt (...okei, koska vain..) on mahdollisuus vaikuttaa: Onko toivepostauksia?











4 kommenttia:

  1. Hih, minusta on aina hauskaa lukea näistä hakusanoista, joilla blogeihin tullaan. Minäkin olen pari kertaa postannut aiheesta, viimeksi teemalla "kaksi veljestä ja rahkatorttu". Nyt viime aikoina mun blogiin on tultu aika tylsillä ja tavanomaisilla hakusanoilla eli lähinnä esim. niin kirjojen tai teatteriesitysten nimillä, joista olen kirjoitellut.

    Täytyykin käydä lukemassa tuo sun postaus elämäntaitovalmennuksesta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "Kaksi veljestä ja rahkatorttu"! Siinä on mahtanut olla erikoinen ongelma googlaajalla :D

      Poista
  2. Anteeksi tyhmä kysymys mutta mistä sä nuo hakusanat löysit? Sieltä Bloggerin Tilastot-kohdastako?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Bloggerin Tilastot-kohdasta, Liikenteen lähteet. Siitä voit klikkailla päivä, viikko ja kuukauden mukaisia Haun Avainsanoja. Tosin ne päivittyvät ja katoavatkin, varsinkin ne hupsuimmat, joten kirjaan niitä ylös ajoittain :D

      Poista

Kiitos kommentistasi!