Oletko kuullut Buzzadorista? Buzzador värvää uusia nyt uusia ihmisiä: "Etsimme henkilöitä seuraavista kohderyhmistä: kissanomistajat, ruoanlaiton ystävät, 15-18-vuotiaat nuoret, kauneudenhoidosta kiinnostuneet, pikkutarkat henkilöt, yli 30-vuotiaat kivuista kärsivät ihmiset, bloggarit ja äidit."
Ehkä tuosta luettelosta joku kolahti sinuun? Ilmoittaudu
tästä linkistä! Olen buzzanut muutaman vuoden, ja aina se on ollut yhtä hauskaa. Kotiin on tupsahtanut ilmaiseksi mm. wc-raikastimia, läjä uusimpia tusseja piirtelyyn,
Satukirjastoa,
Watson-kampanja ja vartalorasvaa. Lopuksi saan antaa ruusuja ja risuja tuotteesta. Lähiviikkoina perheemme testailee uusia rouskuvia muroja Nestlén kampanjassa.
Koska tämä postaus selvästi liittyy käyttäjäkokemuksiin, haluan liittää tähän kokemukseni Lumia 720-puhelimesta ja huollosta. Hyvä aasinsilta, vai mitä? Hankkimani älypuhelin on ollut keskushuollossa jo kolme kertaa, eilen lähti neljännelle kerralle. Kolme kertaa kolme viikkoa ilman kallista laitettani. Paluu elämään vanhan pilipalimalli-nokian kanssa takkuaa koko huollon ajan.
"Asiakas on erittäin tyytymätön laitteeseen ja haluaa uuden laitteen tilalle". Edelleen tyytymätön x 4 potenssiin tuhat. Kuuluvuus pätkii, kotona, matkalla, keskustassa. Gps ei toimi. Perheessä on toinen sama laite, samaan aikaan ostettu, ja aivan ilman ongelmia. Puran seuraavaksi kaupat tästä maanantaikappaleesta, osia laitteesta on vaihdettu jo lähes kaikki. Katsotaan kuinka tällä kierroksella käy, vitsiähän tämä jo on. Todellisuudessa pahinta tässä on rouvan vieroitusoireet nettimaailmasta. Tekee kyllä hyvää.. mutta.. mutta.. tärinä ja APUA!
Koska olen päättänyt keskittyä positiiviseen ajatteluun, aloitin kiitospäiväkirjan kirjoittamisen. Lumiasta en siihen kirjoita.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kiitos kommentistasi!